مینی یخچال ایکس باکس در فصل تعطیلات عرضه می‌شود

رسانه کلیک - کمپانی مایکروسافت در کنفرانس مشترک خود با بتسدا علاوه بر معرفی بازی‌های مهیج و متفاوت، از مینی یخچال ایکس باکس (سری ایکس) رونمایی کرد.

مینی یخچال ایکس باکس در فصل تعطیلات عرضه می‌شود

پس از عرضه دستگاه‌های ایکس باکس سری ایکس، نظرات متعددی راجع به شباهت بسیار این کنسول به یخچال مطرح شد. کمپانی مایکروسافت نیز این شوخی را جدی گرفت و یک یخچال واقعی را تولید کرد!

این یخچال درست شبیه به یک نسخه عظیم‌الجثه از کنسول است. لوگوی ایکس باکس در گوشه بالا (سمت چپ) درب این محصول به چشم می‌خورد که با باز و بستن درب، روشن و خاموش می‌شود.

اکثر یخچال‌ها در هنگام باز کردن درب، از نور زرد برای روشن کردن محیط درونی استفاده می‌کنند. اما محصول غیرمنتظره مایکروسافت با تابش یک نور سبز منحصر به فرد، فضایی جالب و اسرارآمیز را به وجود می‌آورد.

یخچال واقعی مایکروسافت سال گذشته به یک برنده خوش‌شانس و چند نفر از سلبریتی ها داده شد. این کمپانی در ماه آوریل به تولید نسخه‌های مینی از این یخچال و امکان خرید آن برای علاقه‌مندان اشاره کرد.

مینی یخچال ایکس باکس طی کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا رونمایی شد. این محصول جالب و دوست‌داشتنی به احتمال زیاد در فصل تعطیلات روانه بازار می‌شود.

هنوز هیچ اطلاعات خاصی در مورد قیمت مینی یخچال مایکروسافت در دسترس نیست. اما بدون شک این محصول ارزان‌تر از نسخه بزرگ‌تر (با قیمت 499 دلار) خواهد بود.

اگر شما نیز یکی از کاربران ایکس باکس سری ایکس هستید، می‌توانید با خرید این مینی یخچال، یک ست جالب و هماهنگ را در اتاق بازی خود ایجاد کنید.

ارسال نظر