عنوان ریبوت فیلم Terminator بالاخره به طور رسمی اعلام شد

رسانه کلیک - نام نهایی ریبوت فیلم Terminator که قرار است در ماه‌های انتهایی سال 2019 میلادی رو پرده‌های سینما برود، به طور رسمی توسط تهیه کننده این فیلم اعلام شد.

عنوان ریبوت فیلم Terminator بالاخره به طور رسمی اعلام شد

جدیدترین قسمت از فیلم Terminator، بیش از یک سال است که در دست توسعه قرار دارد و با این وجود، به تازگی اسم نهایی این فیلم مشخص شده است. Terminator: Dark Fate نام نهایی ریبوت فیلم Terminator و ششمین فیلم از این فرانچایز است. با توجه به این که این فیلم ادامه‌ای بر قسمت دوم فیلم ترمیناتور تحت عنوان Terminator 2: Judgment Day بسیاری آن را ریبوت فیلم Terminator می‌نامند چرا که ارتباط دقیقی با چند قسمت اخیر این فرانچایز ندارد و قرار است یک داستان جدید را در رابطه با ترمیناتور، روایت کند.

به عبارتی دیگر در فیلم Terminator: Dark Fate هیچ یک از وقایع و اثرات فیلم‌های Rise of the Machines، Salvation، و Genisys لحاظ نشده است و قرار نیست هیچ گونه ارتباطی بین این فیلم‌ها باشد.

وب‌سایت معتبر IGN هم این اسم را تایید کرده است چرا که این خبر را بر اساس مصاحبه‌ی تهیه کننده این فیلم با یاهو (Yahoo) به اطلاع عموم رسانده است. جیمز کامرون (James Cameron) تهیه کننده ریبوت فیلم Terminator تحت عنوان Dark Fate خواهد بود. آغاز موفقیت‌های ترمیناتور به لطف همین جیمز کامرون 64 شکل گرفت. اولین فیلم Terminator که در سال 1984 میلادی روی پرده‌های سینما رفت، توسط جیمز کامرون کارگردانی شده بود. او همچنین در نگارش فیلم‌نامه این اثر، نقش داشته است. فیلم Terminator 2: Judgment Day در سال 1991 میلادی اکران شد و جیمز کامرون، سمت مشابهی را در این فیلم داشت. بعد از این فیلم، دیگر جیمز کامرون در ساخت 3 ترمیناتور دیگر هیچ نقشی داشت و متاسفانه این فرانچایز رو به زوال رفت.

به رغم این که فیلم Terminator: Dark Fate قرار است ادامه‌ای بر فیلم Terminator 2: Judgment Day باشد، اما هیچ یک از وقایع و اثرات فیلم‌های Rise of the Machines، Salvation، و Genisys لحاظ نشده است و قرار نیست هیچ گونه ارتباطی بین این فیلم‌ها باشد.

این بار، جیمز کامرون پس از سال‌ها قرار است روی فرانچایز Terminator کار کند و این دفعه، در قامت تهیه کننده قسمت جدید این فیلم، ظاهر خواهد شد. تیم میلر (Tim Miller) که کارگردانی فیلم Deadpool را در کارنامه خود دارد، روی صندلی کارگردانی فیلم Terminator: Dark Fate خواهد نشست. لیست بازیگران ریبوت فیلم Terminator هم عبارت است از: لیندا همیلتون (Linda Hamilton)، مکنزی دیویس (Mackenzie Davis)، ناتالیا ریس (Natalia Reyes)، گابریل لونا (Gabriel Luna) و دیگو بونتا (Diego Boneta) و صد البته، آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) هفتاد و یک ساله!

جیمز کامرون طی مصاحبه‌اش با یاهو در رابطه با این فیلم اظهار کرد:

اگر آرنولد شوارتزنگر در این فیلم نبود، هرگز نمی‌توانستم جزئی از آن (Terminator: Dark Fate) باشم. حتی او تمام سازندگان فیلم را مجاب کرد که لیندا همیلتون را بازگرداندند تا دوباره در نقش سارا کانر هنرنمایی کند.

طرفداران ترمیناتور دوست دارند دوباره او (لیندا همیلتون) را ببینید و متوجه شوند که چه سرنوشتی انتظار او را می‌کشد.

البته که عکسی که از لیندا همیلتون در کنار ناتالیا ریس و مکنزی دیویس منتشر شد، عطش طرفداران را برای ملاقات دوباره با او در نقش سارا کانر بیشتر کرد.

به هر حال، فیلم Terminator: Dark Fate در تاریخ 1 نومبر 2019 میلادی (مصادف با 10 آبان 1398) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این در حالی است که در سال جاری میلادی، فیلم‌های فوق العاده پرطرفدار، مورد انتظار و بزرگی اکران خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های Star Wars: Episode IX، Avengers: Endgame و The Lion King اشاره کرد.

ارسال نظر