رونمایی از کارت گرافیک و مادربرد های جدید و قدرتمند MSI در کامپیوتکس

MSI قصد دارد تعدادی از جدید ترین و قدرتمند ترین محصولات گیمینگ خود را در رویداد کامپیوتکس امسال رونمایی کند. این محصولات شامل کارت گرافیک  GTX 1080Ti Lightning Z و مادربورد های جدید می شود.

رونمایی از کارت گرافیک و مادربرد های جدید و قدرتمند MSI در کامپیوتکس

به گزارش کلیک ، در حالی که چند روزی بیشتر تا آغاز رویداد کامپیوتکس ۲۰۱۷ نمانده است، از شرکت MSI خبر های جالبی به گوش می رسد. امسال باید منتظر رونمایی از مادربورد های گیمینگ و قدرتمندی در این نمایشگاه باشیم، ولی علاوه بر آن، مدل جدید کارت گرافیک GTX 1080Ti Lightning به همراه GTX 1080Ti Gaming X با درگاه USB نوع C عرضه خواهد شد.

بگذارید از کارت گرافیک ها شروع کنیم. اولا، MSI قصد دارد تا از کارت گرافیک GTX 1080Ti Lightning Z رونمایی کند که ترکیبی از قابلیت های امتحان پس داده و حقیقی مثل کولر TriFrozr به همراه فن های TORX 2.0 و قطعاتی با کلاس ۴ نظامی را درون خود دارد.

همچنین MSI یک کارت گرافیک جدید از سری GT8X 100Ti آماده کرده که مدل متفاوتی از Gaming X 11G با پشتیبانی از درگاه USB-C است.

اما در بخش مادربورد ها، MSI خود را برای رونمایی از مدل جدید X370 Gaming M7 آماده می کند. این مدل یکی از محبوب ترین مادربورد های MSI را به جدیدترین پلتفرم AMD ارتقا داده و از قطعات کلاس ۶ نظامی به همراه هیتسینک های قدرتمند استفاده می کند. از دیگر مشخصات این محصول می توان به DDR4 Boost، پشتیبانی از دو حافظه M.2 SSD و پشتیبانی از USB 3.1 و USB-C اشاره کرد.

MSI برای طرفداران اینتل هم محصول جذابی تدارک دیده است. این شرکت به زودی از مادربورد جدید Z270 GODLIKE Gaming رونمایی می کند که دارای قابلیت هایی معمولی همچون درگاه های Killer LAN E2500 است که امکان اجرای بازی ها با تاخیر کم و مدیریت پهنای باند بی نظیر را فراهم می کند. این مادربورد دارای یک سیستم آنبورد صوتی عالی به همراه فناوری ESS DAC و دو پردازنده صوتی اختصاصی است. همچنین این مدل با دارا بودن سه اسلات Turbo M.2 امکان به کارگیری حجم عظیمی از حافظه را فراهم کرده و برای خنک سازی بیشتر از محفظه M.2 استفاده می کند. همچنین این محصول از نسل دوم درگاه USB 3.1 و USB-C پشتیبانی می کند. به گفته MSI این مدل، بهترین مادربوردی خواهد بود که این شرکت روانه بازار می کند.

این محصولات تعدادی از جذاب ترین مدل هایی است که انتظار داریم MSI در رویداد کامپیوتکس امسال رونمایی کند. با این حال، این شرکت برای رونمایی از چند لپ تاپ جدید، سیستم های اسمبل شده و حتی تعدادی لوازم جانبی نیز برنامه دارد. این رویداد هفته آینده آغاز خواهد شد و شما می توانید جدیدترین اخبار مرتبط با آن را از سایت کلیک دنبال کنید.

ارسال نظر