نخستین لپ تاپ مجهز به شارژ بی سیم عرضه شد

رسانه کلیک – شرکت Dell نخستین لپ تاپ مجهز به شارژ بی سیم یعنی لپ تاپ دو در یک ۷۲۸۵ Latitude را عرضه می کند. البته این لپ تاپ تنها با استفاده از پد شارژ و صفحه کلید اختصاصی آن به صورت بی سیم شارژ می شود.

نخستین لپ تاپ مجهز به شارژ بی سیم عرضه شد

نخستین لپ تاپ مجهز به فناوری شارژ بی سیم توسط شرکت Dell عرضه شد. لپ تاپ ۷۲۸۵ Latitude یک لپ تاپ ۲ در ۱ است که به همراه یک صفحه کلید و یک پد شارژ عرضه می شود. قیمت صفحه کلید این لپ تاپ که مجهز به فناوری شارژ بی سیم است، ۳۸۰ دلار و قیمت پد شارژ بی سیم آن نیز ۲۰۰ دلار است. قیمت خود لپ تاپ هم از ۱۲۰۰ دلار آغاز می شود.

لازم به ذکر است که خود لپ تاپ به تنهایی قابلیت بهره مندی از فناوری شارژ بی سیم را ندارد و برای اینکه به صورت بی سیم شارژ شود، باید آن را به صفحه کلید اختصاصی آن که با فناوری شارژ بی سیم سازگار است، متصل کرد. در ضمن شرکت Dell اعلام کرده است که پد شارژ بی سیم این لپ تاپ بر روی سطوح فلزی قابل استفاده نیست. چنانچه می خواهید از این لپ تاپ بر روی سطوح فلزی استفاده کنید، باید آن را توسط یک پایه غیر فلزی به اندازه ۵ سانتیمتر از سطح فلزی جدا کنید. البته می توان گفت که استفاده از فناوری شارژ بی سیم برای شارژ لپ تاپ دو در یک ۷۲۸۵ Latitude، روش موثر و مقرون به صرفه ای نیست.

همانطور که گفتیم قیمت این لپ تاپ از ۱۲۰۰ دلار آغاز می شود و مجهز به صفحه نمایش ۵ اینچی، پردازنده Core i5-7Y54، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی است.

ارسال نظر