«تیرامیسو» نام احتمالی اندروید ۱۳

تیرامیسو یکی از خوشمزه‌ترین دسرهای ایتالیایی در جهان است. حال به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد از آن به عنوان کد نام اندروید ۱۳ استفاده کند. 

«تیرامیسو» نام احتمالی اندروید ۱۳

با اینکه هنوز نسخه اصلی اندروید ۱۲ برای گوشی‌های هوشمند منتشر نشده است. اخبار جدید منتشر شده از نام مخفی نسخه بعدی این سیستم‌عامل در سال ۲۰۲۲ حکایت دارد.

در واقع این اولین بار است که اخباری درباره اندروید ۱۳ در فضای مجازی منتشر شده و می‌توان گفت تا انتشار این نسخه هنوز زمان بسیار زیادی باقی مانده است.

طبق گزارشات منتشر شده توسط وب‌سایت XDA، اعلام شده است شرکت گوگل قصد دارد برای کد نام سیستم‌عامل سال آینده خود این‌بار از یک خوراکی پرطرفدار ایتالیایی استفاده کند.

اگر به خاطر داشته باشید تا پیش از اندروید ۱۰، تمامی نسخه‌های سیستم‌عامل ارائه شده توسط گوگل دارای ۲ نام عددی و خوراکی بوده‌اند. برای مثال اندروید ۴ با نام بستنی حصیری، اندروید ۴.۱ با نام آبنبات ژله‌ای و اندروید ۵ با نام آبنبات چوبی در اختیار کاربران قرار گرفتند.

اما این روال بنا به دلایلی تغییر کرد و گوگل از ارائه نام خوراکی‌ها برای معرفی اندروید ۱۰ به بالا خودداری کرد. حال با توجه به کد نام اعلام شده برای اندروید ۱۳ به نظر می‌رسد این خوراکی فقط به عنوان صدا کردن نسخه پیشرو توسط برنامه نویسان و توسعه دهندگان گوگل مورد استفاده قرار خواهد گرفت و کاربران در زمان انتشار آن فقط با "اندروید ۱۳" مواجه خواهند بود.

البته هنوز هیچ اطلاعاتی درباره اندروید ۱۳ در دسترس کاربران قرار نگرفته است. اما انتظار می‌رود در این نسخه دستگاه‌های اندرویدی با تغییرات امنیتی و بهبود مشکلات ظاهری همراه شوند.

به نظر شما آیا این امکان بازگشت نام خوراکی‌ها به سیستم‌عامل گوگل وجود دارد؟ شما از کدام نسخه اندروید روی گوشی خود استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر