درآمد سه ماهه کش اپ از بیت کوین 3 برابر شده است

شرکت اسکوئر (Square) بیش از 90 درصد سود ناخالص بیشتری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به دست آورد و 546 میلیون دلار از خدمات بیت کوین کش اپ (Cash App) حاصل شد.

درآمد سه ماهه کش اپ از بیت کوین 3 برابر شده است

درآمد بیت کوین کش اپ در 3 ماهه دوم سال

شرکت اسکوئرِ جک دورسی، مدیرعامل توییتر، افزایش 200 درصدی درآمد بیت کوین را در سه ماه دوم سال نسبت به سال گذشته گزارش کرده است.

این شرکت در نامه‌ای به سهام‌داران، ارقام درآمد قابل‌توجه سه ماه دوم سال خود در 1 آگوست اعلام کرد. در این گزارش، اسکوئر نشان داد که کل سود ناخالص آن نسبت به سال گذشته 91 درصد افزایش‌یافته و به 1.14 میلیارد دلار رسیده است.

خدمات بیت کوین 2.72 میلیارد دلار برای این برنامه درآمد داشت و سود ناخالص آن 55 میلیون دلار بود. این ارقام نسبت به سال گذشته به ترتیب 210 و 223 درصد افزایش داشته‌اند. کش اپ در مجموع 546 میلیون دلار سود ناخالص به همراه داشت که 94 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

در این نامه به سهام‌داران آمده است: «درآمد سود ناخالص بیت کوین و از افزایش قیمت، فعالیت، و تقاضای مشتریان نشات‌گرفته است.»

بااین‌حال، در مقایسه با سه ماه اول سال جاری، درآمد و سود ناخالص بیت کوین از 3.5 میلیارد دلار 22.3 درصد کاهش‌یافته است. اسکوئر عملکرد ضعیف‌تر این دوره سه ماه را به ریزش حدود 50 درصدی بازار گسترده ارزهای دیجیتال در ماه‌های مه و ژوئن نسبت داده است.

اسکوئر همچنین از زیان 45 میلیون دلاری دارایی بیت کوین خود خبر داد. ازآنجاکه اسکوئر بیت کوین خود را به‌عنوان یک "دارایی نامشهود" در اختیار دارد، قوانین حسابداری ایجاب می‌کند که این شرکت هنگامی که قیمت دارایی در بازار کمتر از قیمت تمام شده شود، باید این را اعلام کند. همچنین اسکوئر ملزم به گزارش افزایش ارزش دارایی‌های نامشهود خود تا زمانی که موقعیت آن از طریق فروش نقد نشود، نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اسکور بیت کوین نخواهد خرید؛ ضرر ۲۰ میلیون دلاری!

طبق گزارش Bitcoin Treasuries، اسکوئر در حال حاضر 8،027 بیت کوین به ارزش 320 میلیون دلار در زمان نگارش این مقاله دارد.

اسکوئر اخیرا در ماه فوریه 3،318 بیت کوین را به ارزش 170 میلیون دلار خریداری کرد. این شرکت در اکتبر سال گذشته 4،709 بیت کوین خریداری کرده بود.

در 30 جولای، گزارش شده بود که شرکت نرم‌افزاری مایکرواستراتژی با وجود ضرر 425 میلیون دلاری در ذخیره بیت کوین خود در سه ماه دوم سال، متعهد شده است بیت کوین بیشتری خریداری کند. شرکت تسلا نیز اعلام کرده است که ارزش بیت کوین آن در این سه ماه 23 درصد کاهش داشته است.

ارسال نظر