چگونه اشخاص، کانال‌ها و ربات‌ها را در تلگرام پیدا کنیم؟

اگر جزء کاربران تلگرام هستید، شاید با موقعیتی مواجه شده‌اید که بخواهید از روی username) id) یا نام کاربری برای شخصی پیام بفرستید بدون اینکه مخاطب بتواند شماره‌ی شما را ببیند و یا اینکه بخواهید کانال تلگرامی خاصی را بیابید برای راه حل این موضوع در ادامه با کلیک همراه باشید.

چگونه اشخاص، کانال‌ها و ربات‌ها را در تلگرام پیدا کنیم؟

کلیک - بسته به اینکه از چه نوع تلگرامی (نسخه موبایل، کامپیوتر و وب) استفاده می کنید ممکن است از یکی یا تمام روش های ذکر شده در ادامه بتوانید استفاده نمایید.

جستجوی آی دی کانال؛ قابل اجرا در تمام نسخه ها

صرفا لازم است id کانال مورد نظر را سرچ کنید، بطور مثال click را سرچ کنید. نسخه وب تلگرام را در تصویر زیر مشاهده می فرمایید.

مشاهده می کنید که عبارت تایپ شده در بخش های مختلف جستجو گردیده و نتایج حاصله به کاربر نمایش داده می شود. بدین ترتیب به راحتی قادر خواهید بود تا کانال تلگرامی مورد نظر خود را پیدا کنید. محل جستجو کردن در مابقی نسحه های تلگرام نیز در ادامه مشخص شده است.

تصویر نسخه موبایل

تصویر نسخه کامپیوتر

استفاده از آدرس؛ قابل اجرا در نسخه وب و موبایل

در نسخه وب کافیست فقط شما به آدرس آن کانال در مرورگر رایانه یا موبایل خود مراجعه کنید! آدرس کانال تشکیل شده از فرمول زیر:

در نسخه وب تنها کاری که باید انجام دهید وارد کردن آدرس کانال در مرورگر رایانه یا موبایل است. آدرس کانال های تلگرام بصورت http://telegram.me/id است. البته به جای کلمه id باید آی دی کانال مورد نظر را وارد کنید، بطور مثال آدرس کانال تلگرام کلیک به شرح زیر است

http://telegram.me/click

بعضی از کانال‌های تلگرام ممکن است لینک پرایوت (Private) داشته باشند. با وارد کردن آدرس فوق به صفحه زیر وارد می شوید.

چنانچه id را به درستی وارد کرده باشید، بعد از چند لحظه باید صفحه ای برای شما باز گردد.

روی گزینه Send Massage کلیک کرده، تا به قسمت چت فرد مورد نظرتان وارد شوید.

استفاده از ID کانال؛ قابل اجرا در تمام نسخه ها

وارد صفحه چت شخص و یا گروهی با دوستان، خانواده و یا حتی خودتان شوید. حال پس از علامت @، آی دی مورد نظر را تایپ کنید و سپس ارسال نمایید، بطور مثال @click. پس از ارسال، @id (بجای id عبارت مورد نظر تایپ شود) همانند یک لینک فعال می گردد و می توانید بر روی آن کلیک کرده و وارد صفحه شخصی چت کاربر شوید.

لازم به ذکر است این روش صرفا برای ID کاربران در تلگرام نیست، بلکه می توانید از همین طریق ربات ها و کانال های تلگرام را نیز بیابید.

ارسال نظر