آموزش تصویری همگام سازی آیفون با ویندوز ۱۰ از طریق بلوتوث

ممکن است در مواقعی احتیاج داشته باشید که گوشی آیفون‌تان را با کامپیوترتان که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده می‌کند، همگام سازی کنید، بطور مثال قصد دارید از قابلیت قفل کردن ویندوز زمانی که از آن دور هستید، استفاده کنید. در ادامه با نحوه‌ی همگام سازی از طریق بلوتوث همراه کلیک باشید.

آموزش تصویری همگام سازی آیفون با ویندوز ۱۰ از طریق بلوتوث

کلیک - با همگام سازی آیفون یا هر گوشی هوشمند دیگری، می‌توانید خیلی سریع فایل‌ها را بین گوشی و ویندوز‌تان منتقل کنید. همگام سازی گوشی هوشمند با ویندوز ۱۰ ساده بوده، و فقط باید کامپیوتر شما دارای بلوتوث و درایور مربوط به آن باشد، در اینصورت خواهید توانست اینکار را انجام دهید. مراحل زیر طی کنید تا اتصال گوشی به کامپیوتر از طریق بلوثوت برقرار شود.

مرحله اول

بلوتوث گوشی خود را روشن نمایید. برای این منظور از قسمت Settings گزینه‌ی Bluetooth را کلیک کرده و سپس آن را روشن کنید. در گوشی‌های اندروید برای روشن کردن بلوتوث در قسمت Settings بر روی دکمه بلوتوث ضربه زده تا آن را خاموش/روشن نمایید.

مرحله دوم

در ویندوز ۱۰، Settings app را باز کرده و مسیر Devices > Bluetooth را دنبال کنید.

مرحله سوم

در قسمت مدیریت بلوتوث (Manage Bluetooth devices) گزینه‌ی مربوط به بلوتوث را روشن کنید.

مرحله چهارم

زمانی که بلوتوث را روشن کردید، ویندوز ۱۰ شروع به جستجو می‌کند برای یافتن دستگاه‌هایی که بلوتوث‌شان روشن است. ظرف چند ثانیه گوشی آیفون شما باید در قسمتmanage Bluetooth devices ظاهر گردد.

مرحله پنجم

بر روی نام گوشی خود کلیک کرده تا دکمه‌ی Pair (همگام سازی) را مشاهده نمایید، سپس بر روی دکمه Pair کلیک کنید.

مرحله ششم

در پایان تصویر زیر را در ویندوز مشاهده خواهید کرد. در این تصویر متنی به شما نمایش داده می‌شود که شامل رمز عبور است.

چک کنید که همان رمز عبور بر روی گوشی ظاهر شده باشد، چنانچه رمزها مشابه بود دکمه‌ی yes را در ویندوز به منظور تایید کلیک کنید و سپس گزینه‌ی Pair را در آیفون‌تان کلیک کرده تا گوشی و ویندوز از طریق بلوتوث همگام سازی شود.

اکنون شما باید بتوانید وضعیت Connected (متصل شده) را در زیر نام گوشی خود در قسمت Manage Bluetooth devices ببینید.

اگر صفحه رمز عبور در ویندوز ۱۰ ظاهر نشد، لطفا سخت افزار بلوتوث سیستم را در قسمت Device Management خاموش کرده و بعد دوباره آن را روشن کنید.

ارسال نظر