آموزش ریست کردن کلمه عبور دستگاه های ios

اگر کلمه عبور آیفون خود را فراموش کرده اید و دیگر قادر به باز کردن آن نیستید، نگران نباشید. چون با استفاده از روش زیر می توانید به راحتی کلمه عبور دستگاه خود را ریست کنید.

آموزش ریست کردن کلمه عبور دستگاه های ios

کلیک- اگر ipod، ipod یا iphone خود را قفل کرده اید و پس از آن کلمه عبور خود را فراموش کرده اید و نمی توانید آن را باز کنید، نگران نباشید چون در این قسمت به شما آموزش می دهیم چه طور گوشی خود را باز کنید. با توجه به این که گوشی شما با iTunes سینک شده باشد و یا نشده باشد دو راه حل وجود خواهد داشت.

اگر شما کلمه عبور تان را فراموش کرده اید و یا شخصی برای شوخی با شما آن را تغییر داده است و یا برای شش بار پیایپی آن را اشتباه وارد کنید با پیام ipad is disabled مواجه می شوید. اما نگران نباشید چون در این بخش به شما کمک می کنیم این مشکل را برطرف کنید.

خوشبختانه اپل به همچین مشکلاتی فکر کرده است و راه های بازگرداندن گوشی و حل آن را برای شما ایجاد کرده است. اول از همه باید بدانید که آیا گوشی خود را با iTunes سینک کرده اید یا خیر. و پس از آن یکی از دو راه موجود را انتخاب کنید و طبق آن پیش بروید.

آموزش ریست کردن کلمه عبور ایفونی که با iTunes سینک شده است

مرحله اول

ابتدا دستگاه خود را به کامپیوتر تان متصل کنید و سپس iTunes را باز کنید. اگر در این مرحله از شما کلمه عبور تان را خواست، از کامپیوتری استفاده کنید که که گوشی تان قبلا با آن سینک شده است.

New Micdsdsdddrosoft PowerPoint Presentation

مرحله دوم

اگر دستگاه شما همچنان غیر فعال باقی مانده بود و یا iTunes به صورت اتوماتیک دستگاه شما را سینک نکرد، با فشردن گزینه Sync خودتان این کار را انجام دهید.

۱۱۱New Microsoft PowerPoint Presentation

مرحله سوم

هنگامی که سینک کردن و بک آپ گرفتن به پایان رسید، بر روی گزینه Restore iPad کلیک کنید.

۱۲۱۲New Microsoft PowerPoint Presentation

مرحله چهارم

اگر در این مرحله از شما سوالی پرسیده شد، بر روی گزینه Restore From iTunes Backup کلیک کنید.

dsdsdNew Microsoft PowerPoint Presentation

مرحله پنجم

دستگاه خود را در میان لیست موجود انتخاب کنید و آخرین بک آپ دستگاه خود را انتخاب کنید.

۱۲۱jj2New Microsoft PowerPoint Presentation

آموزش ریست کردن کلمه عبور ایفونی که با iTunes سینک نشده است

اگر یکی از هشدار های زیر برای شما ظاهر شد، باید دستگاه خود را به طور کامل پاک کنید.

" iTunes could not connect to the [device] because it is locked with a passcode. You must enter your passcode on the [device] before it can be used with iTunes." Or "You haven't chosen to have [device] trust this computer "

اگر گزینه Find My iPhone را فعال کرده اید، از ویژگی Remote Wipe برای حذف کردن اطلاعات دستگاه خود استفاده کنید و پس از آن در صورت نیاز با استفاده از iCloud آخرین بک آپ گوشی تان را بازیابی کنید و کلمه عبور جدیدی را انتخاب کنید.

نکته: برای استفاده از ویژگی Find My iPhone باید به اینترنت متصل باشید.

اگر به این طریق نتوانستید مشکل خود را حل کنید و گزینه Find My iPhone و یا iCloud برای شما نشان داده نشد، می توانید از روش زیر کلمه عبور گوشی خود را ریست کنید.

مرحله اول

گوشی خود را در حالت Recovery قرار دهید

مرحله دوم

بر روی گزینه ok در پیغام داده شده کلیک کنید.

New Microsoft dsPowerPoinft Presentation

مرحله سوم

اکنون از طریق iTunes گوشی خود را بازیابی کنید

ارسال نظر