چگونه نور دکمه‌های خازنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را خاموش کنیم؟

متأسفانه سامسونگ به طور پیش فرض قابلیت خاموش کردن نور دکمه‌های خازنی تعبیه شده در بخش زیرین صفحه نمایش دو گوشی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را ارائه نکرده است. اما روشی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید این کار را انجام دهید.

چگونه نور دکمه‌های خازنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را خاموش کنیم؟

رابط کاربری TouchWiz سامسونگ همواره مشکلات منحصر به فرد خود را داشته و انتقادهای زیادی در رابطه با آن ارائه شده است. یکی از ویژگی‌ها یا قابلیت‌هایی که در رابط کاربری TouchWiz گوشی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge سامسونگ ارائه نشده، مربوط امکان خاموش کردن یا تایم بندی کردن روشنایی و نور دکمه‌های خازنی این دو محصول است. اما خوشبختانه روشی وجود دارد که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید نور این دکمه‌ها را به کلی خاموش کرده و یا برای مدت روشن ماندن آن‌ها زمان خاصی را تعیین کنید. در ادامه به آموزش پیاده‌سازی این روش می‌پردازیم. دقت داشته باشید که از این روش به منظور دستیابی به هدف مشابه در گوشی‌های دیگری همچون گلکسی S6، گلکسی S6 Edge و گلکسی نوت ۵ هم می‌توانید استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن Galaxy Button Lights

۱

در مرحله نخست باید وارد Google Play Store دستگاه هوشمندتان شوید و به جستجوی نام اپلیکیشن Galaxy Buttons Lights بپردازید. این اپلیکیشن به طور رایگان قابل دانلود و استفاده بوده و به راحتی قابلیت مد نظر را بر روی دستگاه هوشمندتان فعال می‌کند.

راه‌اندازی اپلیکیشن

۲

پس از نصب اپلیکیشن Galaxy Button Lights بر روی گوشی هوشمندتان آن را اجرا کنید. به محض اجرای این اپلیکیشن صفحه‌ای مشابه با تصویر فوق پیش رویتان نمایان می‌شود. در این صفحه گزینه پیش فرض انتخاب شده بر روی Default (1.5) قرار دارد که این موضوع بدان معناست که از این پس ۱٫۵ ثانیه پس از عدم استفاده از گوشی هوشمندتان، نور دکمه‌های خازنی آن خاموش می‌شود.

انتخاب شرایط مد نظر

۳

حال شما می‌توانید با استفاده از گزینه‌های ارائه شده، شرایط مد نظر خود را برای وضعیت نور دکمه‌های خازنی گوشی هوشمند گلکسی S7 یا گلکسی S7 Edge خود تعیین نمایید. گزینه‌ای که در تصویر فوق انتخاب شده (Always Off) منجر می‌شود تا نور دکمه‌های خازنی دستگاه برای همیشه خاموش بمانند. گزینه Always On منجر به روشن ماندن دائمی نور دکمه‌های خازنی دستگاه می‌شود و گزینه اول که با عنوان Time to remain on مشخص شده و یک اسلایدر را به همراه دارد به شمار اجازه می‌دهد تا زمان مد نظر به منظور روشن ماندن نور دکمه‌های خازنی دستگاه را با توجه به سلیقه‌ شخصی تعیین نمایید.

ذخیره کردن شرایط مورد نظرتان

۴

حتما دقت داشته باشید که پس از تعیین شرایط مد نظرتان حتما باید گزینه Save Button Backlight Behavior را انتخاب نمایید تا تنظیمات اعمالی شما ثبت شده و بر روی دستگاه راه‌اندازی شوند.

دقت داشته باشید که اپلیکیشن Galaxy Button Lights تنها به منظور مدیریت همین موضوع طراحی شده و هیچ کارایی دیگری را برای دستگاه ارائه نمی‌کند. در صورت تمایل می‌توانید با کلیک بر روی آیکون زیر هم نسبت به دانلود اپلیکیشن نامبرده شده اقدام کنید.

۱

منبع: phonearena

ارسال نظر