ترفند شناسایی آخرین زمان باز شدن قفل گوشی آیفون

چگونه بفهمید قفل صفخه آیفون یا ایپد تان آخرین بار کی باز شده است؟با استفاده از یک حقه ی jailbreak برای آی او اس ۱۰ که LastTimeUnlocked  نام دارد ،میتوانید بفهمید قفل صفحه آیفون یا آیپدتان آخرین بار کی باز شده است.

ترفند شناسایی آخرین زمان باز شدن قفل گوشی آیفون

کلیک،احساس میکنید کسی در آیفون یا آیپد تان جاسوسی میکند؟ برنامه ی LastTimeUnlocked را برای آی او اس ۱۰ نصب کنید.

اگرچه ما نمیتوانیم افراد با ذهن بیمار را از جاسوسی کردنشان در تلفن همراه یا تبلت هوشمند شخصی خود باز داریم، اما میتوانیم برنامه ای نصب کنیم تا بفهمیم انها این کار را انجام داده اند یا خیر! برای مثال اگر از آیفون یا آیپدی استفاده میکنید که قبلا کسی از قفل آن عبور کرده است است ، اکنون شما میتوانید یک برنامه ی کمی حقه باز! به نام LastTimeUnlocked نصب کنید تا متوجه شوید قفل صفحه گوشی شما آخرین بار چه زمان باز شده است.

خوشبختانه اطلاعات آخرین باری که قفل گوشی باز شده است درست روی خود صفحه ی قفل گوشی ظاهر می شود، پس شما از توجه به آن قافل نمیشوید. اطلاعات آخرین باری که قفل گوشی شما باز شده است به راحتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.با استفاده ازین اطلاعات شما میتوانید بفهمید که آیا کسی در گوشی شما جاسوسی کرده است یا خیر تا عواقب کارشان را به آنها نشان دهید! یا اینکه یک پسورد سخت تر انتخاب کنید یا نحوه ی باز شدن قفل گوشیتان را تغییر دهید. بدلیل اینکه امروزه با شکستن قفل گوشی ها بسیار مواجه هستیم، حتی میتوان یکی دو برنامه دیگر نیز نصب کرد تا هنگام عبور از قفل صفحه گوشیتان از چهره شخص عکس گرفته شود تا او را بشناسید . گزینه های مختلفی در برنامه وجود دارد و به شما این امکان را میدهد تا از راه انتخابی خودتان این کار را انجام دهید.

آخرین زمان باز شدن قفل گوشی آیفون

این برنامه را میتوانید به صورت رایگان دانلود کنید.همچنین میتوانید از قسمت تنظیمات آن را فعال یا غیر فعال کنید.اگر فکر میکنید که کسی بدون اجازه وارد گوشی شما میشود، برای نصب این برنامه نیاز به فکر کردن ندارید.

ارسال نظر