آموزش دسترسی به رمزهای ذخیره شده وای فای در کامپیوتر

رسانه کلیک - اگر به دنبال راهی برای دستیبابی به همه رمزهای ذخیره شده وای فای در کامپیوتر خود هستید این مطلب را بخوانید. در ادامه شما را با دو روش ساده برای انجام این کار آشنا می کنیم.

آموزش دسترسی به رمزهای ذخیره شده وای فای در کامپیوتر

دسترسی به رمز تمامی شبکه های وای فای در سیستم عامل ویندوز به صورت پیش فرض ارایه نمی شود و شما برای اینکه بخواهید پسوردهای ذخیره شده را مشاهده کنید باید از صفحه CMD یا برنامه های جانبی موجود در این زمینه اقدام کنید. در ادامه نحوه کار با این دو روش را به شما توضیح می دهیم ( چطور با SHAREit در کامپیوتر کار کنیم؟ ).

CMD

اگر به نصب برنامه های جانبی در کامپیوتر علاقه ای ندارید، روش CMD برای شما است. به منظور یافتن رمزهای ذخیره شده وای فای در ویندوز 10 مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

  1. دکمه های Windows+X بفشارید.
  2. گزینه PowerShell را انتخاب کنید.
  3. در صفحه CMD ، کد دستوری زیر را اعمال کنید:
netsh wlan show profiles

رمزهای ذخیره شده وای فای

  1. از میان شبکه های نمایش داده شده، یکی را انتخاب و به جای کلمه NETWORK در دستور زیر قرار دهید.
netsh wlan show profile name="NETWORK" key=clear
  1. دستور را اجرا کنید.

رمزهای ذخیره شده وای فای

با طی این مراحل، رمز وای فای مورد نظر شما در بخش Security Settings مقابل گزینه Key Content نمایش داده می شود.

نرم افزار WirelessKeyView

یکی از بهترین ابزارهای موجود برای دسترسی به رمزهای ذخیره شده وای فای در سیستم عامل ویندوز WirelessKeyView است. برای استفاده از این برنامه کافیست فایل EXE موجود در ZIP را اجرا کنید. این فایل بدون نیاز به نصب در سیستم عامل ویندوز قابل استفاده خواهد بود. با باز شدن نرم افزار، لیستی از تمامی وای فای ها به همراه رمز به شما نمایش داده می شود. کاربر در WirelessKeyView می تواند تمامی شبکه ها را به همراه اطلاعات به صورت یک فایل txt ذخیره کند. برای این کار کافیست مسیر File > Save All Items را در برنامه دنبال کنید ( آموزش ارسال و دریافت فایل از طریق بلوتوث در کامپیوتر ).

رمزهای ذخیره شده وای فای

ارسال نظر