استخدام خانم برای انجام امور منزل و آشپزی غرب تهران

استخدام خانم برای انجام امور منزل و آشپزی غرب تهران

 یکی از خدمات پرستار سلام ( 02188499404 » 10 خط ) اعزام خدمتکار منزل برای انجام امور منزل و آشپزی در تهران و به خصوص غرب تهران به دلیل وجود یکی از شعبه های بسیار فعال پرستار سلام در غرب تهران یعنی مرزداران است. همانطور که در قسمت فوق نیز به آن اشاره شد یکی از شعبات پرستار سلام در مرزداران ، یک شعبه در شریعتی و شعبه دیگر نیز در رسالت می باشد.

استخدام خانم برای انجام امور منزل و آشپزی غرب تهران

یکی از خدمات پرستار سلام ( 02188499404 » 10 خط ) اعزام خدمتکار منزل برای انجام امور منزل و آشپزی در تهران و به خصوص غرب تهران به دلیل وجود یکی از شعبه های بسیار فعال پرستار سلام در غرب تهران یعنی مرزداران است.

همانطور که در قسمت فوق نیز به آن اشاره شد یکی از شعبات پرستار سلام در مرزداران ، یک شعبه در شریعتی و شعبه دیگر نیز در رسالت می باشد.

پرستار سلام با 12 سال سابقه فعالیت درخشان ، گارانتی بازگشت وجه فوری ، قرارداد رسمی و بیش از 3000 رضایتمندی مشتری در خدمت شماست.

 اعزام نیروی خانم برای انجام امور منزل و آشپزی در غرب تهران توسط شرکت پرستار سلام

آسایش و آرامش در خانه شما

چرا شرکت پرستار سلام را انتخاب کنید؟

1. سابقه درخشان : شرکت پرستار سلام با سابقه‌ی درخشان بیش از 12 سال در زمینه ارائه خدمات پرستاری و مراقبتی همچنین اعزام خدمتکار برای نظافت منزل و آشپزی  در منزل ، همواره در تلاش بوده تا با ارائه ی خدمات باکیفیت ، رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

2. پرسنل مجرب و متعهد : تمامی پرسنل شرکت پرستار سلام از افراد مجرب ، متعهد و با انگیزه ای هستند که با توجه به اینکه شرکت پرستار سلام پایتخت با سه شعبه در تهران دارای قدمت بیش از 12 سال می باشد اکثر پرسنل ما در قرارداد های مختلف امتحان خودشان را به خوبی پس داده اند و گلچین شده اند همچنین مهارت های لازم را برای انجام امور منزل و آشپزی به بهترین نحو با توجه به بازخورد کارفمایان قبلی دارند.

3. تعهد به صداقت و امانتداری : صداقت و امانتداری از مهمترین ارزش های شرکت پرستار سلام بوده و ما همواره در تلاش هستیم تا با شفافیت کامل در ارائه خدمات ، اعتماد شما را جلب نماییم؛

تمامی پرسنل پرستار سلام به غیر از اینکه مدارک سکونت و محل سکونت ، مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی جدید که یکی از این دو نزد شرکت می ماند و سفته برای ضمانت حُسن انجام کار که به قرارداد شما ضمیمه می شود ، بعد از قرارداد عدم سوء پیشینه و برگه گواهی عدم اعتیاد خود را با هزینه شرکت با تاریخ به روز برای شما می آورند.

4. مراحل مختلف گزینش نیروی کار علاوه برا ارائه مدارک فوق عبارت است از مصاحبه تلفنی که هر سوالی دارید می پرسید و هر سوالی دارند می پرند ، مصاحبه حضوری و چند روز آزمایشی با حقوق کم می باشد.

5. گارنتی بازگشت وجه فوری را تنها مجموعه شرکت های پرستار سلام و زیر مجموعه های آن مانند فرا نرس ، ایران نرس و ... دارند.

6. پرستار سلام دارای سه شعبه در تهران یعنی مرزداران در غرب تهران » رسالت در شرق تهران و شریعتی در شمال تهران برای دسترسی آسان شما عزیزان می باشد.

7. پرستار سلام تا الان یعنی لحظه‌ای که در حال نوشتن این محتوا هستم دارای 3186 رضایتمندی مشتری می باشد که برای سایر شرکت‌ها آرزو و برای ما خاطه شده است ، برای مشاهده آن ها کافیست پرستا سلام ( www.Hi-Nrse.com ) را در اینترنت سرچ کنید و از منوی سایت پرستار سلام » روی نظات مشتریان را کلیک یا لمس نمایید.

8. نظارت دقیق بر عملکرد پرسنل : شرکت پرستار سلام بر عملکرد پرسنل خود نظارت دقیقی داشته و در صورت بروز هرگونه مشکل ، سریعا نسبت به رفع آن اقدام می نماید.

9. ارائه خدمات باکیفیت و مقرون به صرفه : ما همواره در تلاش هستیم تا با ارائه ی خدمات باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه، رضایت شما را جلب نماییم.

10. پاسخگویی 24 ساعته : شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با تماس با شماره های شرکت پرستار سلام، از خدمات ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

خدمات بخش امور منزل و آشپزی پرستار سلام

نظافت منزل : شامل نظافت کلیه‌ی بخش های منزل از جمله پذیرایی ، نشیمن ، اتاق خواب ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام

آشپزی: نیروهای خانه دار پرستار سلام ما انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با استفاده از مواد اولیه ی تازه و باکیفیت برای شما طبخ می نمایند.

امور منزل و آشپزی در منزل پرستار سلام

اتو کشی لباس : لباس های شما را با دقت و ظرافت کامل اتو کشی می نمایند.

نگهداری از کودک : پرستاران مجرب ما با صبر و حوصله از کودکان شما در منزل شما نگهداری خواهند کرد.

مراقبت از سالمندان : ما با ارائه ی خدمات مراقبتی از سالمندان ، به شما کمک می کنیم تا از سالمندان خود در منزل به بهترین نحو مراقبت نمایید.

و سایر خدمات در منزل تهران پرستار سلام : انواع خدمات در منزل و بیمارستان پرستار سلام را در قسمت انتهای همین محتوا برای شما قرار داده ایم.

محدوده ی ارائه ی خدمات

شرکت پرستار سلام در حال حاضر همانطور که در قسمت شماره 6 فوق گفته شده دارای سه شعبه در نواحی مختلف تهران است و کل اُستان تهران ( یعنی شهر تهران + شهریار ، پرند و ... ) را پوشش می دهد و فعلا این خدمات در کرج نیز و در آینده نزدیک در کل ایران عزیز ارائه می گردد.

به شعبه مرزداران پستار سلام که در منطقه 2 تهران قرار دارد در غرب تهران قرار دارد بیشتر از مناطق شهرک غرب ، ستارخان ، صادقیه ، گیشا ، مرزداران ، سعادت آباد و ... درخواست خدماتی مانند نمونه های زیر داده می شود.

نمونه کار 1 : امور منزل و آشپزی برای خانواده 4 نفره که یک سگ کوچک دارند و گفته اند که کارهای سگ با خدمتکار نیست، در گیشا غرب تهران منطقه 2 تهران ، با متراژ منزل 180 متر که زیاد رفت و آمد ندارند برای 6 روز در هفته جمعه ها تعطیل از ساعت 10 صبح تا 18 غروب که در اُردیبهشت 1403 به صورت تلفنی ثبت سفارش انجام داده بودند با حقوق ماهانه 15 میلیون تومان اعزام شد.

نمونه کار 2 از شرکت پرستار سلام پایتخت ؛ در کل این محتوا مد نظر ما نمونه کارهای خدمات خانه داری و اعزام خدمتکار در منزل تهران است :

امور منزل و آشپزی برای خانواده سه نفره که خانم باردار در منزل هستند در شهرک غرب در غرب تهران برای سه روز در هفته نیاز به استخدام خدمتکار خانمی دارند که علاوه بر انجام نظافت منزل و آشپزی در منزل حواسش به خانم خانه نیز باشد و سه روز دیگر هفته مادر خودشون هستند و جمعه ها هم همسرشان هستند، منزل 300 متری و حقوق خانم جهت انجام امور منزل و آشپزی از ساعت 8 صبح تا 17 عصر برای سه روز در هفته در روزهای فرد 9 میلیون تومان می باشد، که اعزام شده است و قرارداد رسمی نیز در شعبه غرب پرستار سلام در اردیبهشت 1403 منعقد شده است.

نمونه کار 3 در مرزداران غرب تهران : امور منزل و آشپزی برای سالمند خانم تنها به صورت شبانه روزی که جمعه ها را تعطیل هستند با حقوق 15 میلیون تومان ماهانه و یک قرارداد فعلا سه ماهه در اردیبهشت 1403 با پورسانت 10.500 هزار تومان ( پورسانت شرکت های خدماتی در منزل بعد از مصاحبه تلفنی ، مصاحبه حضوری و چند روز آزمایشی با حقوق کم برای قرارداد یک ماهه معادل 40 درصد ، 3 ماهه 70 درصد و 6 ماهه 100 درصد جداگانه از حقوق پرسنل است که در زمان عقد قرارداد دریافت می گردد و حقوق نیروی کار آخر هر ماه به حساب خودش واریز می شود. )

نمونه کار 4 در ستارخان غرب تهران : برای 5 روز در هفته امور منزل و نظافت منزل بهمراه خدمات آشپزی در منزل برای خانواده 5 نفره ( پدر که شاعل هست و نیست ، مادر و سه فرزند ) از ساعت 11 تا 19 غروب برای 8 ساعت در روز که پنجشنبه ها و جمعه ها تعیلی می باشد با حقوق 13 میلیون تومان در اردیبهشت 1403 برای یک قرار داد 6 ماهه با پوسانت 100 درصد با شرکت پرستار سلام منعقد شد.

نمونه کار 5 : استخدام خانم برای انجام امور منزل و آشپزی غرب تهران سعادت آباد برای دو روز در هفته یعنی شنبه ها و چهارشنبه ها خانواده 4 نفره منزل 210 متر با حقوق 6 میلیون تومان قرارداد 6 ماهه در اُردیبهشت 1403 در دفتر عرب تهران مرزداران شرکت پرستار سلام منعقد شد. 

خدمات پرستار سلام

خدمات پرستار سلام

1. پرستاری ، مراقبت و نگهداری از کودک در منزل ( پرستار کودک در منزل )

2. پرستاری ، مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل ( پرستار سالمند در منزل )

3. پرستاری ، مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل ( پرستار بیمار در منزل )

4. خدمتکار برای امور منزل و آشپزی ( نظافت منزل و آشپزی )

5. همراه بیمار در بیمارستان ( پرستار بیمار در بیمارستان )

6. اعزام کارشناس زخم بستر و کارشناس زخم دیابت

7. تزریقات پانسمان سرم تراپی سوند گذاری در منزل ، انجام انواع آزمایش‌ها در منزل

8. اعزام پزشک ، فروش و اجاره تجهیزات پزشکی

9. و ….

ثبت سفارش در پرستار سلام 

برای ثبت سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

* شماره تماس : ( 02188499404 » 10 خط )

* آدرس وب سایت : [ www.Hi-Nrse.com ]

ما مفتخریم که با ارائه ی خدمات خود، آسایش و آرامش را به خانه ی شما هدیه دهیم.

با احترام

شرکت پرستار سلام

متخصص در ارائه خدمات پرستاری ، مراقبتی و ...

در صورت تمایل می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از خدمات ما ، با کارشناسان پرستار سلام تماس بگیرید.

ما همواره در تلاش هستیم تا با ارائه ی خدمات بهتر با توجه بازخورد خود شما و کارفرمایان قبلی ، رضایت شما را جلب نماییم.

 

ارسال نظر